Koeln Calling

Got something to say or just want fewer pesky ads? Join us... 😊

Hennes

Ubergoat
Feb 7, 2009
43
Koeln
Hallo wieder meine Seemöwekumpel, es ist Ihr alter Kumpel von sonnigem Koln hier wieder. Frohe Weihnachten und glückliches neues Jahr zu Ihnen alle. Ich freue mich zu sehen, dass NSC jetzt von den Nazo Kriegsverbrechern gereinigt worden ist, die ich bin verbannt worden zu Südlondon oder vielleicht zu Kemptown verstehe. Drei Beifall für den tapferen Gauchomanager und das Beste des Glücks, wenn die Drohung vom Osten auf Str. Stephen' zerstört wird; s-Tag.

xx

Titanic

Super Moderator
Helpful Moderator
Jul 5, 2003
40,419
West Sussex
Hallo wieder meine Seemöwekumpel, es ist Ihr alter Kumpel von sonnigem Koln hier wieder. Frohe Weihnachten und glückliches neues Jahr zu Ihnen alle. Ich freue mich zu sehen, dass NSC jetzt von den Nazo Kriegsverbrechern gereinigt worden ist, die ich bin verbannt worden zu Südlondon oder vielleicht zu Kemptown verstehe. Drei Beifall für den tapferen Gauchomanager und das Beste des Glücks, wenn die Drohung vom Osten auf Str. Stephen' zerstört wird; s-Tag.

xx

Hello again my sea-sea gull buddies, it is your old buddy of sunny Koln here again. Glad Christmas and happy new year to you all. I am pleased to see the fact that NSC was cleaned now by the Nazo war criminals, who are I banished to south London or perhaps to Kemptown understands. Three applause for the courageous Gauchomanager and the best of the luck, if the threat of the east on STR. Stephen' one destroys; steam turbine and gas turbine system. xx

D

Deleted User X18H

Guest
Hello again my sea-sea gull buddies, it is your old buddy of sunny Koln here again. Glad Christmas and happy new year to you all. I am pleased to see the fact that NSC was cleaned now by the Nazo war criminals, who are I banished to south London or perhaps to Kemptown understands. Three applause for the courageous Gauchomanager and the best of the luck, if the threat of the east on STR. Stephen' one destroys; steam turbine and gas turbine system. xx

Beat me to it!

Bevendean Hillbilly

New member
Sep 4, 2006
12,805
Nestling in green nowhere
f***ing Steam Turbine systems...as if we have'nt got enough to worry about with our crappy defence.

Dandyman

In London village.
Lot of old goat.

Dandyman

In London village.

xx

Hello again my seagull pals, it is your old pal of sunny Koln here again. Glad Christmas and happy new year to you everything. I am glad to see that NSC has been cleaned of Nazi war criminals whom have been exiled to Südlondon or maybe to Kemptown I understands. Three applauses for the courageous Gaucho Manager and the best of the luck if the threat is destroyed from the East on St Stephen's day.

xx

Man of Harveys

Well-known member
Jul 9, 2003
19,242
Brighton, UK
Hennes, du alte verwichste Schnappsnase: alle die ein beschissenes "O Level" Deutsch beherrschen wissen das du bloss ein englischer Luegner bist. Halt doch mal die Klappe und spiel doch mal lieber mit deinem lachhaften Mikroschwanz, du Kaesepimmel. Frohe Weihnachten.

Stille Nacht, heilige Nacht usw...

Gwylan

Well-known member
Jul 5, 2003
32,230
Uffern
Hennes, du alte verwichste Schnappsnase: alle die ein beschissenes "O Level" Deutsch beherrschen wissen das du bloss ein englischer Luegner bist. Halt doch mal die Klappe und spiel doch mal lieber mit deinem lachhaften Mikroschwanz, du Kaesepimmel. Frohe Weihnachten.

:lol::lol:

That's not very nice...

Mellotron

I've asked for soup
Jul 2, 2008
33,050
Brighton
Du bist mein Lieblingschlampe.

That's roughly all I remember of my time in Rheinstetten, near Karlsruhe.

Bevendean Hillbilly

New member
Sep 4, 2006
12,805
Nestling in green nowhere
My only confident phrase in German:

"Ich habe meine Hose geschissen"

Don't ask.

Hennes

Ubergoat
Feb 7, 2009
43
Koeln

Mann von Harveys, Wie man wundervoll von meinem alten Geliebten von den Docks von Hamburg hört. Es war nie eine leise Nacht mit Ihnen. xx

Albion and Premier League latest from Sky Sports